kalaskula <3

Oj hade visst besöksrekord här om dagen, 35 personer! inte illa! :)  Alltid lika roligt!
 
Helgen har bestått av en ullareds resa med mamma och mormor , jätte roligt och har handlat toook mycket! kan inte ens skriva upp allt men allting till bebisens ankomst är klar nu! förutom ett skötbord som inte fanns där! Det är de enda som är kvar att köpa! Nu börjar det närma sig eftersom jag går in i vecka 31 (30+0) idag !
jag börjar känna mig väldigt nervös och nyfiken på hur lilla bebisen kommer se ut! vi har bokat ett 2D/3D/4D ultraljud som ska ske sista september! snacka om att man längtar! Ska bli så spännande att få se hur bebisen ser ut! Någon mer som gjort något sånt? :)
 
 
Min kropp mår helt ok, halsbrännan finns fortfarnader kvar och plågar mig rätt mycket men de får vara värt det! Ryggen har blivit bättre men höften och ena benet är inte bra. Hela benet kan vika sig och jag nästan ramlar ibland när jag ansträngt mig. Plus dessa ilningar ner till knät. usch, men snart är det nog över :) ska börja på sjukgymnastik i vatten på torsdag så hoppas att det blir bättre utav det! :)
 
Magen börjar växa till sig nu också och bli väldigt tung , en stor kalaskula <3
 
Nu ska jag fortsätta att tvätta och fixa hemma! :)
 
Ta hand om er!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mamsen

En jättetrevlig resa:)alltid lika kul att umgås,tyckte du var pigg hela tiden,deet gillas:)pusspåmagen

Svar: jaa, de var jätte roligt!! :) den resan behövdes! <3 pusss
Johannaa

2012-09-03 @ 16:09:09
Emelie - 21år och 3-barnsmorsa!

Så söt!
3D är så häftigt =) Gjorde det med min första.

Svar: hih ja ! :) Jaa,det verkar så häftigt! :)) men nu är vi osäkra på om vi ska göra det! :/
Johannaa

2012-09-17 @ 17:03:55
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0