längtan efter någon man aldrig träffat.

skriver mycket om längtan efter våran bebis, men det är jobbigt nu. varje timme som man går över är ett rent helvete. Smärtan är sjuk och jag vet inte vad jag ska göra. Kan inte lyfta benen högre än 4-5 cm över marken innan jag skriker i smärta. Man ska inte behöva ha såhär ont, " ta alvedon" säger dom..  Men nej tack. Tar inga piller som ändå inte hjälper.
 
Jaha, vad står på schemat idag då. Idag ska jag baka och frysa in tror jag. Kan vara bra att ha hemma sen när man får massa besök av vänner och familj som vill se lilla bebben. Får se vad det blir för gott!
Annars blir det att ta de lugnt som vanligt. ska fortsätta städa idag, borde tvätta fönster som alla säger ska vara så effektivt . Borde man testa? :) så jävla många dock! :P och rejält skitiga!
 
Lunchen är intagen och magen är mätt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0