Dag två.

Är inne på dag två med Cambridge kuren. Har gått jätte bra hittills och vi tog en lång pw igår kväll i kvällsolen. Helt underbart! Åt två shakes och en soppa igår, soppan smakade sådär men den gick ner. Men shakesen är betydligt godare.. Hungrig har jag inte varit, är fortfarande inte det. Dricker 2 Liter vatten om dagen och det funkar också bra . förvånad över mig själv, hatar vatten som sagt. Toabesöken har blivit vääldigt många. Känner mig nästan gravid haha. Får vi se hur dag två går, är de konstigt om man redan känner mig lättare? Kanske vätskan som försvinner ur kroppen. Bra känsla iaf !! :)
 
Den tuffa utmaningen kommer nog i helgen, jag fyller på lördag och de kommer folk hit som ska ha fika bröd och äta gott. Men jag ska fan inte förstöra detta! Jag ska sitta stolt med min shake och dricka den medans alla andra mumsar kakor, bullar och tårta! :)
 
Nu blir det lite vatten och chilla i soffan en stund, på em blir det en promenad med hjärtat mitt. och sen ska jag gå en prom själv i kväll tror jag. Kan va skönt! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0