långa nätter.

Nätterna är värst, vet inte hur jag ska orka igenom dom längre. Dom blir längre och längre för varje dag som går.
smärtan sitter i dygnet runt och nu är det inte längre kul att vara gravid. Jag har tröttnat, TOTALT.
Att inte kunna röra sig utan att vrida sig i smärta och att inte kunna sova för att du ska vända dig varje 5e minut och då kommer smärtan som strålar i hela kroppen och man ligger helt förlamad i sängen. Halsbrännan finns med i bilden också. Fan vad jag klagar. Men jag vill inte ha den här smärtan jag har nu. Jag vill att förlossningen ska börja och att våran fina bebis kommer till världen och ger oss styrka!
 
Idag går jag in i vecka 39, två veckor kvar tills vi får se dig förhoppningsvis. Helst innan, kan du försöka med det älskade lilla du? Det skulle göra din Mamma och Pappa väldigt glada! <3
 
idag ska jag till barnmorskan på kontroll, ska prata med henne om hinnsvepning och att jag vägrar gå över tiden med den här smärtan. Sambon följer med också så han kan styrka det här med smärtan...
plocka lite innan här hemma sen blir jag hämtad. får väl se om jag får på mig kläderna själv..
 
 
/ en jävligt trött och sliten gravid tjej.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0