Imorgon börjar nya livet!

Imorgon ska jag börja med en kur som heter Cambridge. Kommer gå på den i 2 veckors tid och förhoppningsvis rasa i vikt. Har många kilon jag ska gå ner och förhoppningsvis kommer dieten hjälpa mig en bra bit på vägen.
3 påsar om dagen i 14 dagar. Det kommer säkert vara skit jobbigt vissa dagar och jag kommer ha svårt att få i mig den vätskan man ska för att dieten ska fungera bra och att man ska må bra. 2-3 liter vätska om dagen. Jag dricker i vanliga fall INTE vatten. Om jag dricka någon vätska alls är det på sin höjd 2 glas om dagen. hm, lycka till känner jag! men jag ska FAN klara detta. Inge mera skitsnack nu! Jag ska allt klara detta och visa er som känner mig att nu ska det gå!
 
kommer försöka skriva varje dag för att peppa mig och skriva ut lite tankar ang dieten osv. Kommer nog kännas skumt att laga mat åt min sambo och sen inte få ta en minsta lilla tugga utan gå och göra sin shake och sitta med vid matbordet. Kommer nog dricka min shake innan han kommer hem för att slippa bli sugen på maten som serveras. Man får nog komma på sina trick! :)
 
Så nu jävlar, nu kör vi !
 
Målet med detta långsiktigt är att gå ner till min drömvikt, 70 kg.
det vill säga, en bra jävla bit kvar !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0