kurrkurr, 3dje dagen.

Det sägs att den 3dje dagen är den förjävligaste i denna diet. Inget jag känner av just nu, mår prima skinka och jag ser faktiskt en skillnad i ansiktet, trot eller ej. Känns helt fantastiskt! Ikväll ska jag ut och gå, kanske tar med skona till mamma och går i stan. Det gör jag nog! :) Ikväll är det middag där för resterande av familjen men jag ska sitta med min shake :) Drack kakaon varm nu i morse och det smakade mkt mkt godare :) mmm!
 
Har haft lite lätt huvudvärk men inget att snacka om, det visste jag men jag är mest förvånad över att jag kunnat dricka 2,5 L vatten om dagen. INTE likt mig ni som känner mig. Duktiga jag!!! :)
 
idag passar jag och mor min på att gå på stan i detta dåliga väder, finns inge mysigare med att strosa omkring i affärerna när det är sånt här väder. mysdag!
 
 
Även om det bara gått snart 3 dagar är jag JÄVLIGT STOLT över mig själv. Jag ska klara detta!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0