slutspurten

Ja, nu är det bara slut spurten kvar av den här graviditeten.
har förutom halsbrännan, foglossningen mått bra :) Bebis har mått väldigt bra i magen och det har inte varit några konstigheter. Jag hoppas att den här sista tiden kommer gå galant den också! Nu är det bara 18 dagar kvar tills det beräknade datumet. Det är bara att kämpa på, och tro mig. Man får kämpa. Varje dag är en kamp att klara av. Tröttheten är slående även om man sover 11 timmar / natt. Även om du inte gör ett skit på hela dagen och borde ha energi som ett bi men icke. Man är så trött...
 
Magen växer på som den ska även om den är lite liten för veckan jag är i. Men enligt bm är det inget att oroa sig för. Ligger innanför ramen iaf. Tankarna har börja kommit runt hur förlossningen kommer att arta sig och hur allting kommer börja. värkar? vattenavgång? igångsättning? Ja, det kan ju börja på alla möjliga sätt. Hoppas det kommer ske på det naturliga sättet. Antningen vattenavgång hemma och att värkarna startar, eller att värkar startar och vattnet går på förlossningen. vilket jag hoppas, då jag gärna vill bada på förlossningen. Det får man inte om vattnet går hemma pga infektionsrisken. Bara att hålla tummarna! Jag hoppas det drar igång snart! vägrar gå över tiden med den smärtan jag har nu. Ska ta det med min bm på måndag . Sätt igång mig den 13 om jag inte fött den 12. Jag tänker inte gå över 2 veckor pga att jag har så ont av foglossningen och det ska hon veta!
 
Nu ska jag vila.
ögonen går i kors.
 
 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0