-

Nyss kommit hem från staden, mvc besöket gick väl bra men ingen hinnsvepning kommer ske och det är bara att vänta. Remiss är skickad till ultraljud för att titta så allt är bra i magen när man gått plus 10 dagar. Alltså nästa vecka.. Jag är så jävla otålig nu och har så ont . Hennes ord var som knivar i öronen på mig. Det var inte vad jag ville höra.. " bara att vänta, hehe " mm... jätte kul!  verkligen.
 
Åkte sedan med mamma och shoppade lite för att bli på bättre humör. Julpapper, snören, doppresent, julkort. Ja, lite allt möjligt. Förmodar att man inte har tid att handla sånt sen när man ska gosa bebis :) Då har man fullt upp att handla julklappar och det ska bli såååå mysigt, älskar julen. Bästa på hela året! Längtar så jag nästan spricker! och denna gång får jag handla julklappar med barnvagn och en liten skrutt <3 åh, jag ryser av bara tanken!
Ska snart sätta igång och städa huset så kanske det händer saker, man vet aldrig. Just nu gör man vad som helst tror jag. Vecka 41, galet. du skulle varit ute nu!
 
Ska åka och köpa en fotoskrivare i helgen :) så man kan skriva ut egna fina bilder sen på bebisen !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0