280 av 280 dagar.

Helt sjukt, idag är det den dagen vi väntat på sen i februari. Har svårt att förstå det, men är så glad att dagen D är här. Även om du inte verkar vilja komma ut! :) Men fick FRUKTANSVÄRT ont i ryggen när jag skulle gå upp idag vet inte om det var en värk, har inte kommit nå mer efter den. Skumt! Ska ut och gå en sväng senare idag för att kanske kicka igång allt :)
Imorgon blir det ett mvc besök för att kolla det vanliga kan jag tro, även få lite nya tider för Ultraljud och sånt kan jag tro. Hoppas verkligen att du vill bemöta världen snart min älskade skatt. Robbin är så ivrig efter att få träffa dig, det är så fint att se. Hörde du att han pratade med dig igår? Vi är så nyfikna på hur du ser ut, vems näsa har du? Vems ögon? Åh, kom ut nu! :) <3
 
Hörs sen!


Kommentarer
Matilda

Jag håller tummarna för att bebis väljer att titta ut snart! :)

Svar: Jaaa! nu får hon allt titta ut! lilla skitungen :D
Johannaa

2012-11-12 @ 15:55:21
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0