3 dagar kvar <3

 
 
 
Ikväll har mamsen varit här och ätit middag och hon bjöd på äppelpaj med vaniljs sås till efterätt, smarrigt värre :)
Hon åkte precis och nu har jag tänt massa ljus och myser framför tvn. Snart blir det halv åtta hos mig och sen lite film för att gå och lägga sig i den tomma sängen. Tur att lilla gösen håller mig sällskap! <3
 
Imorgon ska jag storstäda huset så det är fint tills på söndag. Ska damma och fixa fint i sovrummet och göra det gosigt. Sen på kvällen blir det att äta från greken med mamma och lillsyrran. GOTT! Spendera kvällen där och bara ha det bra! Lördag inget planerat än så länge!
 
Såg på vädret nu att det ska vara 0-gradigt imorgon bitti, så blir att elda imorgon med! Herrejösses, veden kommer ju vara slut innan den riktiga vintern kommit. Hur ska det här gå? :/
 
Nu ska jag burra ner mig i soffan med favvofilten och bara vara.
kanske ringer ett samtal och få höra din röst . skulle vara mysigt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0