ingen känner mig så väl som du.

Ytterligare en ny vecka har kommit, idag gick jag in i vecka 33 och det känns helt underbart att veckorna bara svishar förbi och ju fler dagar som går är du snart här våran älskade lilla hjärtegull. Den här veckan är rätt späckad med planerade saker som ska ske. Imorgon är det träff med ny funna vänner, Jenny och Nina. Mammor från föräldragruppen. Det känns helt fantastiskt att vi funnit varann. Grabbarna går också så bra ihop, jätte kul! :)
Senare under dagen vid 13.30 blir det Mvc besök i vanlig ordning, lyssna på hjärtat och se hur magen växer. Nu är det en månad sen jag var där och efter detta besök kommer besöken ske varanann vecka eftersom det snart är dax. Galet är bara förnamnet! dom här veckorna kommer verkligen springa förbi. Men just nu kroppsmässigt känner jag mig helt ihoptryckt, som bilden nedan. haha
 
 
på onsdag ska jag åka och besikta bilen och se om den ens går igenom, tveksamt. Vore guldvärt om den kunde gå igenom, men ah. Den som lever får se! :/ skitbil!
Torsdag blir det en lunchträff med barndomsvän Lea och snacka lite skit.
Fredag oplanerad :) Myshelg hoppas jag på!
 
nu hoppas jag att sambon kommer hem när som, han är efterlängtad. <3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0