dreams and lies.

It's like you're screaming, and no one can hear
You almost feel ashamed
That someone could be that important
That without them, you feel like nothing
No one will ever understand how much it hurts
You feel hopeless; like nothing can save you
And when it's over, and it's gone
You almost wish that you could have all that bad stuff back
So that you could have the good
 
 




ikväll blir det kycklingwok med nudlar, film och mys med sambon.
hoppas på att se någon bra film och bara mysa.
Igår var han inte så pigg och somnade på golvet framför brasan. (Y)
 
fick ett sånt jävla sug efter träning idag på förmiddagen, längtar så himla mycket tills bebben är här och att jag kan börja träna igen. Även om det blir lugnt i början kommer jag satsa som fan att få tillbaka den kropp jag en gång hade. Jag ska ner till min dröm vikt 70. Jag ska ha det som mål att nästa sommar ska jag vara fit! så det så!
Även om lilltjejen ska med på gymmet. Jag ska ner i vikt och det har jag redan bestämt! Så det så!
Får hoppas att detta träningssug finns kvar när hon är här. Lilla hjärtat.
 
Vill förändas. uteseende mässigt.
hårfärg, frisyr, klädstil osv.  vill inte vara kvar där jag är nu.
längtar
 
 
Plus att mina efterlängtade tatueringar ska bli gjorda.
börja spara pengar nuuuu.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0