utan dina andetag

Nu börjar allting närma sig. Magen växer på och allting går i rusande fart.
Man vet knappt vart man ska ta vägen av spänningen och allting är som i en bubbla.
Jag ska bli mamma om lite mer än 1 månad, för att vara exakt är det 39 dagar kvar.
Min sambo ska bli pappa. Vilka stora ord, Mamma & Pappa. Vi kommer ha ansvar för ett litet barn som ska få växa upp i våran närvaro och vi ska lära henne allt vi kan. Jag har nog inte fattat det riktigt än . Man har bara gått runt med magen som växer och livet innanför växer i samma takt. Men att vi ska bli föräldrar och bli kallade mamma och pappa har kommit dom senaste dagarna. Det är helt otroligt, jag älskar det.
 
Jag kan inte tänka mig ett annat liv än detta. Jag längtar så jag nästan spricker. Låt detta nya liv börja idag.
Plus att vi har fått nya vänner från föräldra-gruppen som också fått , eller ska ha barn snart. Vilket känns fantastiskt då vi har bra kontakt och umgås . Då kommer våra små kunna leka tillsammans och man själv har bra vänner omkring sig. Hoppas på många års vänskap.
 
Allting har faktiskt gått väldigt fort, men inte för fort. Jag struntar i vad folk tycker och tänker när det kommer till vårat förhållande och att vi bara varit ett par i två år, imorgon. Men den styrkan vi har och den kärleken till varandra är det inte så konstigt att allting gått fort. Det finns ingen osäkerhet. Det ska vara vi två, genom allt. <3
 
 
vi två på halloween, kommer inte ihåg när.
 
älskade du där inne.
 
 
 
 


Kommentarer
mamsen

...och jag ska bli mormor:)det är helt otroligt underbart min lycka o solstrålar i mitt liv är alla mina barn och svärson och mitt första barnbarn:)älskar er alla :)

Svar: jaa! världens bästa mormor. <3 jag älskar dig med!
Johannaa

2012-10-04 @ 20:43:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0