best of you

två nätter utan dig , fler kommer det bli. Jag längtar så mycket tills du är hemma igen så jag får känna din hud mot min igen och känna dina andetag i min nacke igen och din arm runt mig. Men jag ser även detta som ett bra sätt att tända gnistan igen. Att vara ifrån varandra sägs vara en bra sak. jag tror på det, även om det är jobbigt. Speciellt nu. Går in i vecka 36 idag, 4 veckor kvar tills beräknat datum. galet, spännande och alldeles underbart.
 
Vi hade två år i fredags och jag vet att det kommer bli så många år till. Du är det finaste jag har.
 
Idag har jag inget planerat, kan vara skönt ibland. Igår var jag i norrköping med mamsen och köpte en ny dator då sambons fått nått elakt virus. Jag har ändå ingen egen dator så tänkte de var lika bra : )  den är fin och liten.
hittils har jag bara städat i huset litegrann. Vill göra om i vardagsrummet men vågar nog inte flytta runt helt själv , höggravid och klumpig. ingen bra ide! Får se om någon kan hjälpa till i veckan :) vore snällt !
 
åh, nu kom gosen och la sig och sov bredvid mig. alltid mysigt <3.
 
Får se vad dagen har att erbjuda, kanske går ut och krattar lite löv. Skulle behöva klippa gräset en gång innan vintern kommer också. Men det säger nog kroppen och foglossningen nejtack till.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0