kanelbullen eller sockerkringlan <3

nu är det äntligen officiellt.
Jag väntar en kanelbulle eller en sockerkrigla.
älskade älskade du där inne. Mamma och pappa väntar på dig med spänning och lycka!

att du är där inne är svårt att förstå men den glädjen, lyckan och den kärlek vi vill ge dig är obeskrivlig.
nu är det bara och ta en dag i taget och se dig växa där inne för varje dag som går <3

Du är så efterlängtad och jag kan inte beskriva den lycka jag känner för dig älskade kanelbulle eller sockerkringla. Du har gjort mitt liv fulländat.




Kommentarer
mamsen

Älskar dig:) du o robbin kommer att bli toppen föräldrar till det lilla pyret:):)älskar er så mycket

2012-05-08 @ 22:38:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0