fight for you

Äntligen börjar det verkligen synas att lilla du bor där inne, längtar så tills ultraljudet som jag ska ringa och boka på fredag! Kommer ju grina som en barnrumpa när vi ser dig leva rövare där inne!
Det här med att vilja ta reda på könet, Vi vill ha reda på könet! Har nog alltid velat det långt innan jag blev gravid. Men många har reagerat på olika sätt, endel blir nästan arga på att vi vill ta reda på om det är en hon eller han. Men för mig är det nästan självklart. Man kan planera trippelt så mycket.Så vi har bestämt att ta reda på vad är det är för liten krabat som är i min mage :)


<3

I slutet av veckan är det tydligen min födelsedag och jag har nästan inte tänkt på den över huvudtaget tills typ idag. Jag vet inte vad jag önskar mig . Får se vad de blir :) På lördag ska iaf jag och baby ut och äta och kanske gå på bio eller något annat mysigt :) hoppas på fint väder så man kan sitta ute ! :) Så i helgen blir det huset fullt med gäster som kommer lite olika dagar och ungar och ja :) mysigt värre!

Nu ska jag göra lite lunch , både jag och krabaten är hungriga! ;)





Kommentarer
mamsen

Du är så fiiiin min älskade tjej:)och ni ska inte bry er om vad andra tycker....vill ni veta om det blir tjej el kille så är det eran ensak,bara strunta i dom:)älskar dig

2012-05-22 @ 21:51:08
Saaris

Tycker det är jättekul att ni ska ta reda på kön :) Lättare för er att planera saker då! Dessut om får "moster" lättare att köpa presenter till krabaten om man vet könet ^^ Hoppas att allt är bra med er båda! Puss på dig <3

2012-05-24 @ 12:19:46
Anonym

mamma : Jaaa, jag känner mig faktiskt finare än vad jag gjort på länge! konstigt nog! älskar att visa upp magen :D Jaaa, vi ska allt ta reda på det :) puss mammsen! <3

2012-05-25 @ 08:16:20
Anonym

saaris: Ja, det känns mycket lättare att planera och fixa allting liksom :) inte kul och köpa neutrala kläder, usch! booring! vill köpa knallrosa eller blått :D HAHA, eller svart, åh svart <3 haha ! åh ! :D jaa, precis! fina fina moster! vi måste ses snart! <3

2012-05-25 @ 08:17:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0