dundermegaskitförkyld, check!

ja, det är precis vad jag är.
det kom från ingenstans och hela plötsligt fick jag super ont i halsen, snorig och en huvudvärk från helvetet.
jobbade kväll när det bröt ut och det var kämpigt kan jag säga.. sen har jag legat deckad i sängen eller soffan sen dess. Mindre skoj!

får se ifall jag ska jobba i helgen, är bara två pass så man kanske orkar det. Så man inte förlorar så mycket pengar, även om jag redan gjort det med den förbannade karens dagen som är svindyr . Men har knappt kunna öppnat ögonen pga huvudvärken. Så det var ingen fråga att vara hemma.

sängen är min bästa vän just nu, precis som alvedon och saft. åh, iskall saft är väldigt gott när man är förkyld. Även om man inte känner smaken är det där söta väldigt gott.
ska försöka fixa lite hemma idag men de lär ju gå som de går.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0