daydream

lukten av nyklippt gräs.
fågelkvitter
en älg 50 m ifrån mig.
gräs mellan tårna.
min tomt.

älskar livet på landet.
vårat liv, och snart blir vi en familj. Kan fortfarande inte förstå det <3
Att få se dina små små tår i det gröna gräset nästa sommar gör mig så himla lycklig.
nu har jag verkligen allting jag kan önska mig. Precis a l l t.



Ska börja ta bilder på tomten och vårat hus nu när vi äntligen ska börja renovera litegrann överallt, :) kommer bli jätte fint och många kvällar kommer spenderas på den nya altanen när den är klar. Längtar som en tok!
finns väl inge bättre än att sitta och känna grilldoften för att sen äta en god middag i ett fint sällskap i solnedgången? åh, sommaren är bra den.


vacker sång som man ändå blir glad av fast den är sorglig.
fin röst och vacker melodi .


Väntar på min andra hälft för vi ska gå en skön promenad här i skogarna när han kommer hem, skönt!



Kommentarer
Anonym

Puss min stjärna:)älskar dig så!

2012-05-10 @ 09:41:39
mamsen

Dina härliga bloggar gör mej glad:)älskar dig så mycket/puss

2012-05-10 @ 12:05:04
Vendela

Johanna,

så fint du skriver. Det låter som att du lever precis som du vill leva.



Och renovering och altanbygge. Visste du att Byggla har en altantävling där du kan vinna 10 000 på Byggmax? Det är bara att maila mig så berättar jag mer om Byggla, tävlingen och välkomstpresenten du får om du är intresserad.

/Vendela på Byggla

2012-05-11 @ 11:28:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0