tre månader, tolv dagar.

Nu är det inte länge kvar. Tiden går hemskt fort men jag njuter varje dag. Nästan iaf, dessa negativa gravid sakerna som kommer till är inte skoj men resten njuter jag av. :) Varje spark är underbar <3

Semestern börjar lida mot sitt slut, även fast jag inte tror jag kommer jobba speciellt mycket tills bebisen kommer. Ska ringa läkaren imorgon och beställa ny tid för sjukskrivning. Kommer nog gå ner till 50% och försöka jobba ett par veckor till för att inte gå hemma hela tiden. Då skulle jag få spratt i kroppen! Även om det finns saker att göra hemma hela tiden. Gör tyvärr saker som jag inte får men kan ju inte ligga i soffan dygnet runt. Det går ju inte! :)

Jag och älsklingen var ute på en cykeltur på skogsvägarna och det var så mysigt tills regnet började falla, ingen direkt sommarvärme då inte. Fick sådär ont i öronen och huvudet man får på hösten/vintern när man cyklar i motvind. Usch, hatar de! men nu är vi hemma igen och ska ta en kvällssmörgås snart :)

Är iaf i vecka 26 nu, bara tre månader och tolv dagar kvar tills bebben ska komma :) hoppas på att inte gå över tiden! Snart börjar föräldrautbildningen också! ska bli jätte intressant! vi ska dit första gången den 14 augusti, spännande och se om man känner någon :) vet några som ska ha nästan samtidigt som oss så kanske hamnar i samma :) vore trevligt!
Var ni nöjda med eran föräldrautbildning? :)

Ska se om man lär sig något nytt, kan ju de mesta eftersom jag jobbade där förut :))
något nytt finns alltid :)




Nu blir det kvällsmacka och lite tv under en filt :)


Just det! vi ska hämta våran lilla kissemiss i veckan också! Ska bli så mysigt med en liten krabat här hemma! Kan bli ensamt när sambon är borta :)) en svart liten hankisse :) längtar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0