städerskan Johanna!

Precis som rubriken säger så känner jag mig som städerskan Johanna! Gör inte mig något, egentligen men skulle vara skoj att åka in till stan och spendera pengar och vandra runt i stan men om inte ryggen eller höften är med så är de lite svårt! Att städa går faktiskt bra här hemma! städar varje dag och de låter kanske konstigt men vi har väldigt små rum i huset och bara de ligger ett kläderplagg framme ser det jätte stökigt ut! Plus att det är gräs överallt i huset! även fast vi försöker samla allt i hallen :) haha! Men nu är det städat och fint hemma iaf! älskar nystädat!

ikväll ska jag baka sockerkringlor som är så gott! Sambon ska iväg och fiska så jag passar på att baka lite gott tills han kommer hem :))

Ska man skriva lite om bebisen kanske, i måndags så gick jag in vecka 22+0. Idag är jag alltså 22+1 vilket innebär att jag är inne i vecka 23, tiden går fort och även om jag är sjukskriven nu tycker jag att dagarna sticker iväg :) bebisen sparkar varje dag och jag älskar det!



Jag kan känna hur bebisen ligger i magen och hur hon rör sig så att magen blir stenhård på ena sidan och mjuk på andra, kan se helt sne ut ibland! lite roligt! Kan även se hennes sparkar på magen nu, alltså inte bara känna dom inne från magen utan också se det!! vilket är helt magiskt! <3
 Har börjat i barnrummet och hängt upp alla kläder osv så jag vet hur mkt jag har köpt och vad som ska köpas! Längtar tills vi åker till ullared så jag kan shoppa massooooor! :)





Kommentarer
mami

Åh, jag vill också åka till ullared och shoppa shoppa shoppa!!! <3

2012-07-16 @ 15:13:55
URL: http://lillastemaliin.blogg.se/
Anonym

hihih, ja det ska bli superskoj ! Var där förra sommaren och det handlades en hel del.. sakerna vi köpte då börjar ta slut NU, ett år senare :D <3

2012-07-17 @ 11:47:29
Sandra

Jag vill också till Ullared! Aldrig varit där tidigare, men min bror sa häromdagen att det är rena rama paradiset om man har små barn. Lust att följa varandra via bloglovin? Kram

2012-07-18 @ 14:59:32
URL: http://fruomamma.blogg.se/
Anonym

Hej sandra !:) Jaa, gud jag älskar ullared! fast nu kommer jag ju vara i vecka 30 typ när jag är där så kommer väl få sätta en skylt på magen där de står "bred last!" så ingen går in i mig , haha! Jaa, men absolut! de vore jätte roligt!! :) kram

2012-07-19 @ 08:52:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0