Say it will be allright..

Tror det blivit för mycket för dig.
jag förstår dig. Jag ska låta dig vara ifred. det behöver du.
jag finns här .

men ibland behöver man en kram och en puss u t a n att be om det.

Idag ska jag till sjukgymnasten för att se om hon kan ge mig några tips ang foglossningen och ryggsmärtan.
måste börja "träna" på något sätt, antingen simma eller cykla eller vad som helst. Blir så rastlös i kroppen annars. Orkar knappt göra något hemma när det gäller att hålla på ute. Tråkigt som fan , eftersom jag ser allt som måste göras.
Sen blir det en liten tripp på stan med Saara tror jag. Kvällen är ännu oplanerad.

haha, på tal om ingenting. ibland undrar man hur lilla bebisen ligger i magen, nu är min mage helt sne och stenhård på ena sidan. haha sötnos! antingen är det en liten stjärt eller ett huvud! Längtar så tills jag får se dig!
<3

Idag är jag inne en bra bit  i vecka 24, tiden går fort! När jag kommer tillbaka från semestern , ( om jag nu kommer tillbaka till jobbet ) är jag i vecka 30. GALET! då är det bara 10 veckor kvar. shit, får lite smått panik! Har endel saker att köpa och måla om osv. Men de hinns :)

image description





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0