pale and naked name

Man ska lita på sig själv och tro på sig själv , eller hur?
inte lyssna så mycket på allt skit som sägs när man inte är där. visst?
strunta i vad andra tycker och gå sin egna väg tillsammans med dom man älskar och håller kärt.
just nu måste jag strunta i vad andra tycker och gå min och min bebis väg. lyssna på min kropp och inte försöka för att jag måste. Jag kan inte göra lika mycket som förut, vilket jag på ett sätt saknar men jag älskar hur min kropp växer mer och mer för varje dag som går, och alla dom stunderna när bebisen sparkar i min mage för att bevisa varför jag struntar i vad andra säger. Graviditeten är ingen sjukdom, de kommer det aldrig vara. Men att gå och ha ont OCH jobba är inte att njuta av sin bebis. Jag vill njuta av min graviditet. DET ska jag göra också.


Är i vecka 22 nu, ( 21+4 ) och trivs som fisken i vattnet. Bebisen sparkar varje dag och älskar varje kick jag känner i magen. Jag får ett lyckorus varje gång. Älskade du.
Har ca 129 dagar kvar tills vi får hålla i dig, lukta på dig och vara med dig varje dag. Längtar så jag nästan spricker. trodde aldrig jag skulle säga det här mer, hoppas sommaren går fort :))

Ryggen och höften gör ont nästan varje dag, men försöker att inte ta värktabletter utan tänker på hur jag står och rör mig. Det gör oftast ondast i höften när jag suttit ner en stund. Men den känns nästan hela tiden. Ska till läkaren på måndag så får vi se om hon sjukskriver mig en vecka ev, pga min semester som kommer snart! Då ska jag vila ut mig rejält :)


För mig är du livet, älskling.
jag har allting som jag någonsin drömt om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0