låt mig få bära dig, när du är svag.

sitter med datorn i famnen och lyssnar på mysig musik som alltid funnits hos mig genom graviditeten, min älskade lilla tjej rör på sig som bara den i magen och nu ser jag till och med det genom huden! känns helt fantastiskt och jag vill att hon rör sig dygnet runt. Det finaste jag vet är att ligga vaken långt in på natten för att känna dina sparkar och dina rörelser. Lyckorus <3

det är speciellt två låtar som hon sparkar lite extra till, det är vart jag än går med stiftelsen och kärleksvisan med Sarah Dawn finer. Otroligt fina låtar som jag lyssnat på under hela graviditiden. :)

Idag ska jag och min sambo åka och fiska på vårat ställe, mysigt i solen och vi kommer nog stanna där tills solen håller på att gå ner. Det finns inge finare än att vara där med honom. Just nu älskar jag allt . Kan inte sluta le. <3


vårat ställe!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0