Jämföra.

Det här med att jämföra magar,vikt,sparkar osv i graviditeten är verkligen ingen bra ide. Man blir antingen orolig och nojig eller allmänt stressad. Men ändå gör man det. Eller hur? det är väl inte bara jag som gör det när det kommer till det? Hm.. nu är det dax att sluta med det och vara nöjd med att man har en liten gravid mage att visa upp :)

Andra veckan på semestern har börjat och börjar känna lite stress inför jobbet som väntat i augusti. Kommer jag ens kunna jobba? kommer foglossningen bli ännu värre? Bältet funkar ju, men i jobbet kan jag ju inte ha det då det inte går att sitta ner i det. Funkar inte så bra i hemtjänsten. Får se hur det blir med det. Ska ta kontakt med läkaren igen innan jag börjar så får vi se vad hon säger.

Imorgon fyller sambon år så då blir det kalas för hela slanten :) hans familj kommer med ungar och hundar så det blir massa kakor,bullar,marängswish ( stavning?) haha och massa annat gott :) Hoppas även han blir glad för presenten jag köpt till honom :)) De lär han bli ! Ska även göra frukost på sängen åt han :) mysigt!

Nu blir det lite tv och lite varm oboy tror jag. Ingen sommarvärme här inte... :(




Kommentarer
Sofie

Ja, ändå jämför man :P skönt att bältet gör nytta för dig. jag tycker mitt mest är ivägen :/ jag kanske har på det fel :s Eller kommer resultatet efter man haft de en längre tid? :) Här i varberg har de vart superfint väder, solat idag :D men inte hos dig? :( Gott med varm oboy :)

2012-07-24 @ 21:47:40
URL: http://sofieant.blogg.se/
Anonym

hej soooofie!

Ja , jag hade på bältet fel först men sen visade min sjukgymnast rätt :) har inte använt de så mycket men får börja göra de :) jag vet inte, vi får testa längre tid :)) Åh,skönt! idag har de varit såååååå kvalmigt så de är äckligt! usch! kraamis

2012-07-25 @ 21:29:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0