kaos kaos kaos

Det kan man verkligen säga, vägen hem var inte den roligaste.
Inte ens några bilspår fanns det.. plus att det snöar som bara den ute.
men som tur var hade jag grannen bakom mig hela vägen hem och han kör bärgningsbil så om jag skulle
åkt i dike eller något hade han räddat mig.. tror jag.

Jobbat ikväll, har gått bra. men är trött som vanligt :) Inga konstigheter.
imorgon blir det jobb igen 7-16 sen ledig i helgen, ska bli sååå skönt. längtar tills sista jobbet är gjort så man
bara kan åka hem och slappa med världens finaste .
Finns inge bättre. våra helger <3
Ska på hockeyturnering på lördag och kolla på sambon som spelar, ska bli skoj ! :) hoppas dom går vidare och vinner.







Nu ska jag sova snart, hoppas min fina kommer hem välbehållen från dom snöiga vägarna.
längtar tills han håller om mig, på det där speciella sättet.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0