Im ready to turn the tide,

Nu är det väldigt längesen jag skrev, vilket beror helt på att jag inte har haft lust, tid eller ork.
Men nu kanske jag skriver lite oftare med tanke på att vi nyss skaffat internet.

Snön ligger som ett tjockt täcke runt hela vårat hus, våran tomt är full med vit snö med massor av små tassar, avtryck från olika djur. Det är så vackert. Kylan känns i huset men brasan sprakar i köket och det låter så mysigt.
Kylan har varit jobbigast i vinter, men vi har klarat oss med att elda och ha några element på. Så det blir behagligt. Vi ska vara glada att vi flyttade in den tiden vi gjorde det, så vi vet hur vintern kommer se ut. Nu har vi bara våren och sommaren att längta till. Det kan ju inte bli något annat än underbart? Jag längtar så fruktansvärt mycket. Vill att dom första vår blommorna ska komma nu och att vi kan börja renovera och plantera allt vi vill.

Det här huset kommer bli världens finaste, även om det redan nu är fint. men med våran touch kommer det bli så vackert.

Det kommer bli ännu mer vackert om det tillkommer en sak, men det kanske ni får reda på senare. hih.
ska snart börja storstäda hemmet så det är vackert och fint till helgen. Sen blir det lite kvällsjobb .

Kommer fylla bloggen med bilder på huset och vår renovering men det kommer i senare inlägg då jag inte har så mycket kort på huset än :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0