Don't stop believin'

Solen lyser på vårat fina pumphus och gräser träder fram mer och mer under snötäcket.
Gud, de är så fint. Ska nog ut och ta lite kort på det sen :) vackert är ordet!

Men jag ligger inne, i soffan med glee musik och försöker kurera mig från denna dumma förkylning.
Febertopparna var nog värst i natt. yrade omkring och hade så ont i skallen.
Sov länge idag iaf, skönt att äntligen kännas pigg efter en natt sömn :)

är hemma från jobbet imorgon, måste få bort feber mer. Men lördag och söndag planerar jag att jobba mina pass. Det går nog bra. Kommer vara lagom död på dopet vi ska på kl 14.00 .. dvs när jag slutar. Tur att jobbet är granne med kyrkan vi ska vara i :) haha! !! får inte glömma andra kläder än jobbkläder !! en liten reminder åt mig själv.

Snart är våren här och det glädjer mig sjukt mycket.
Börja fixa i huset och göra ännu mer finare  :) hallen ska göras iordning, vardagsrummet ska fixas :) Lilla gästhuset ska göras om invändigt :) åh, det kommer bli så fint! Längtarlängtarlängtar!

Sommaren kommer nog bli oslagbar.
tänka sig, spendera sommaren i fina pumpis!
Vill känna grilllukten, se blommorna växa och
se vårat hus i sommarsolen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0