Stay'

oroliga nätter, stress på dagarna. Ingen bra kombination.
vad gör man? kan man ta stekpannan och banka den i hövve för att kunna sova? Inte ska de ta 3 timmar innan man tillslut somnar.. ? Jag vill somna på en gång. Men icke, inte hänt på flera år. Lär inte hända de här året heller.

att vakna av att den andra rör sig i sängen, eller när man själv rör en liten tå så vaknar man på en millisekund? Låt mig sova, varför vaknar du? Jag vill vakna utvilad.

nåväl.

Idag ska jag försöka vara vaken någon timme längre än till 20.00. Men de får vi se hur det går, haha!
Planerna idag är att gå ner på stan med saaris för att handla lite födelsedagspresenter till en 4åring :) Alltid lika roligt! blir nog några saker till mig med ;) kanske till sambon med ! <3

Ledig fredag och ledig helg = en vääääldigt bra helg! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0