vi.

Har haft världens bästa helg.
den toppar väldigt många.

Vi har våra bra stunder och våra dåliga.
det spelar ingen roll, vi har varandra och det gör mig till
världens lyckligaste.


Att umgås med dig i helgen och gjort det vi gjort har fått mig att inse hur lyckligt lottad jag är.
har sagt det förut o säger det igen.
du har gjort mig hel. du fulländar mitt liv.





____________________________________________
______________________________
____________



nu börjar jag bli riktigt nervös, mer nervös för smärtan än något annat.
jag tycker inte om smärta, och jag vet att detta kommer göra sjukt ont.. länge.
men bara att härda ut. Kommer få smärtstillande men jag är ändå rädd för smärtan.
men med dig vid min sida kommer det nog gå bra.
operationen sker den 14/6 kl 12.00.
Risken för att tappa känseln i halva sida av ansiktet är stor.
men vill inte tänka på det. Operationen kommer gå bra!



Kommentarer
Saara

Kul att ni haft det mysigt tillsammans, det behöver man verkligen ha! Oroa dig inte för operationen gumman, det går bra <3

2011-06-06 @ 12:04:54
Anonym

Jaa, det har varit så mysigt. Mysig hempromenad med lite alkohol i kroppen, solen som håller på att gå ner och skratt hela vägen hem. :) det var fint!

Nej, vill verkligen ine oroa mig. men inte lätt .. Får hålla alla tummar och tår. :) <3

2011-06-06 @ 15:29:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0