Sweet

Dom stunderna man känner total lycka värdesätter jag väldigt högt.
stunderna som gör att man kan sitta och le hur länge som helst, spela as hög musik så väggarna skakar och man känner solen värmer på huden. Åh, det är så härligt! Just nu är en sådan stund. Bara att njuta.
Man får härliga vårkänslor när solen lyser och värmer än. Längtan är stor till båda vår och sommar.




Nu är det inte många veckor kvar innan vi sticker till Norge och åker skidor, hela min familj sen brorsans polare, syrrans polare och min älskling :) Fysatan va skönt det ska bli att få åka ifrån stan en vecka och bara ha det gött med familj och vänner. Riktigt mysigt! :) Dricka en kall öl i backen när solen värmer i ryggen. Gosh! Jag vill åka nu :)
Hoppas inte resan krockar med min operation bara, rädd att den kan göra det. Men får hålla tummar och tår att dom väljer ett datum efter resan :) ih, börjar bli riktigt nervös men ska också bli sjukt skönt :)
Kommer bli sjukt nöjd tror jag även om det kommer kännas tomt :D haha mina bomber.





Nehe, ska man göra en kassler paj och städa lite innan sambon kommer hem :) senare blir det tårta och fika hos pappa =)

Take care,
johannaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0