Operation bröst

då har man äntligen blivit frisk från förkylningen jag åkte på efter jul, perfekt till nyår. Men men, hade det mysigt ändå. har även börjat jobba igen, känns skumt att va borta så länge. Man tappar rutinen fort, väldigt fort. Men nu är jag back on track o jag vill inte bli förkyld igen på väldigt länge.

nu är det snart igång. Min operation jag ska göra kommer att ske inom 3 månader. Vilket gör mig sjukt nervös, tänk om jag ångrar mig? tänk om det blir jätte fel? men tänk också, kommer de bli som jag velat ha det? kommer det bli sjukt bra? Många tankar snurrar just nu, och sen tänker jag mkt på hur det blir i framtiden, med barn och så vidare? kommer dom svälla upp igen? hm.. det återstår och ser!
Jag är väldigt spänd och nervös, men jag tror nog jag kommer bli sjukt nöjd=) ni får hålla tummar och tår!

Idag har jag o robbin 3 månader, vi skulle haft en mysmorgon med god frukost och sånt, men som jag förväntade mig så ringde hans mobil halv 9 imorse och han var tvungen att sticka till jobbet. Jaha, får jag väl äta frulle själv då. jag slutar ju kl 22 ikväll så kanske får mysa lite då då. Fast jag ska ju upp kl 6 dagen efter.. menmen.
jag älskar dig iaf.


så jävla tråkigt att man jobbar olika, usch.


nu blir det att chilla till 15.00 då man ska dra sig till joppet.
orkar inte göra ett skit idag.
inte ens bädda sängen.


hej


Kommentarer
mamsen

inte vara rädd min söta:)allt kommer att bli så bra för dig:)älskar dig massa/puss

2011-01-05 @ 22:11:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0