Lips of an angel

Nu var det länge sen jag skrev , men har varken ork eller lust och skriva längre.
jag jobbar nästan varje dag i veckan och efter jobbet orkar jag knappast skriva blogg.
Trivs på jobbet, bra arbetskamrater och lagom stressigt. Men vissa dagar vill man ta och sätta ett skott i pannan. Andra dagar går man och ler hela tiden. Speciellt när det är strålande sol och man har gångavstånd mellan allt.
Riktigt mycket vår-känslor!

Annars ser livet ut som förut, jag och älskling ska föresten gå och kolla på en trea på onsdag :) spännande som bara den! hoppas alla andra före oss säger nej :D då får vi den! :D iih, börja leva livet! ;)
Hoppas den är helt ok snygg, vill fixa massor själv :D så man får en egen toutch på den!

Snart är det vecka8 och sportlovsvecka som gäller, då blir det att åka till norge och åka skidor med familj och babe. kommer bli så sköööönt att komma iväg en vecka och inte tänka på jobb överhuvudtaget! hujeda mig!  vill åka nu! nu nu nu! 
men inte alls många veckor kvar :) typ 3 !

Nu ska jag ta ett varmt bad'
försöka bli pigg igen!

för ikväll blir det tacos och massor av mys hoppas jag med min
älskling som är i garaget och skruvar bil med mullemeck.

skynda dig hem älsko!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0