This song is for you,

Lívet leker och jag älskar det.
Det finns mycket och se fram emot nu, väldigt mycket.
Jag går och ler varje dag för jag är så lyckligt lottad att ha det såhär bra.

att få ha en sån fin kille vid min sida varje dag, varje kväll varje natt är mer än vad jag kan beskriva.
underbart, så som jag längtat.
det finaste jag någonsin kunna fått.

Du är så sjukt vacker min älskade.
både på insidan och utsidan.

Snart flyttar vi till en efterlängtad trea, vi ska åka till norge och umgås och mysa hela veckan lång.
vi har köpt en ny fin soffa, en svart med två divaner. hur underbart? :)
Vi kan äntligen börja leva livet, de livet som vi vill leva.
trean är så fin, ljus och öppna golv. Stora rum.

Jag blir helt varm i kroppen när jag säger att vi köpt en trea och folk frågar varför?
Då säger jag, jag och min älskling har planer.
Endel blir helt lyriska , och vill att det ska gå bra för oss.
andra förstår inte hur det kan gå så fort.

Visst, vissa tillfällen stannar jag upp och tänker till, men inte blir jag rädd.
jag blir glad, glad att man kan hitta någon som passar så underbart bra .
Att allting stämmer så bra, att hitta en bästa vän, någon som man kan dela allting med.
inte vara rädd inte skämmas. Bara vara . På så kort tid, jag älskart <3


God damn you're beautiful to me.






Kommentarer
Anonym

planerar ni barn? :O

2011-02-21 @ 21:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0