Change is gonna come,

kylan fryser sig på utanför våra fönster, sitter med världens mysigaste filt, nyduschad, packat klart och gjort smörgåsar till imorgon. För imorgon bär det iväg till Nooorway. Trysil rättare sagt, kommer bli guld. En veckas skidåkning, öl, stugmys, kärlek. Ta massor fina kort, ha det allmänt jävla skönt :) Känns bra efter denna veckas jobb, vart mycket denna vecka känns det som. och pricken över i:t fick jag punka på jobb-bilen idag . 18 minus, stressad som en tok och där stod jag, med punka och frös ihjäl. Tur att man har världens bästa sambo som kommer och hjälpa en :) Tusen tack <3

ikväll blir det bara att ta det lugnt, ska försöka fixa lite hemma, för på tisdag nästa vecka när vi kommer hem flyttar jag och babe, kommer bli så fint =) vår fina stora trea ! Längtar snart ihjäl mig =)


Ska även åka och hämta babe sen på en fest i oppeby, usch! jag fryser redan! längtar inte till att sitta och köra mitt i natten i en iskall bil >< men vad gör man inte =) älskade du.



Gavin DeGraw – Meaning - Live In The Alice Lounge

Gavin DeGraw – Stay

Gavin DeGraw – Jealous Guy - Acoustic Album Version

Gavin DeGraw – Change Is Gonna Come - Stripped Version

underbar röst, underbar musik.



längtar tills du ligger och håller om mig.
då känner jag mig som tryggast .v



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0