Upp & ner är lika långt, men inte lika lätt.

Nu äntligen har dom fattat att man inte kan ha en bord på en svart fondvägg. Sandås kom i morse för att börja fixa det dom gjorde fel första gången. nu blir det äntligen på gång. Nu ska bara jag och babe fixa resten av rummet. Kommer bli fint, nu när det blir klart. hujedamig.

annars börjar faktiskt lägenheten att ta form, sovrummet är nästan klart. Det ska bara upp lite tavlor och så ovanför byrån. Kommer bli fint. Hallen är nästan också helt klar, ska också upp lite tavlor :) Ska också köpa lite balkong möbler, så man kan börja sitta där ute nu när solen börjar värma ordentligt. Skönt som tusan :)



Har även bokat hotell åt mig och babe till våran weekend i Göteborg i juli :) fyfan så mysigt det kommer bli. Längtar massor redan! Kommer vara borta tors-sön. Helt underbart! Bara vi, du och jag.
Ska först på konsert, dricka öl och bara ha det underbart på konserten mitt i sommaren, sen ska vi på liseberg dagen efter och sen sticker vi till ullared :) hur underbart? sjuuukt<3

Kommer bli så skönt och komma ifrån nypan ett tag, speciellt när vi inte har lika lång semester i sommar.

ikväll blir det myskväll, jobbar lör sön så man får passa på idag istället!:)


nu ska jag försöka sova bort huvudvärken som gör mig förbannad!

Hejs :)


Kommentarer
mamsen

söta du :)det stavas bård:)älskar dig:):):)

2011-04-08 @ 22:06:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0