someone like you

nu har det gått ett tag sen jag skrev.
mycket som händer just nu, mkt med lägenheten och mkt på jobbet.
Bara att ta en dag i taget och gilla läget, vilket jag gör.

Vi har börjat fått iordning på lägenheten och jag börjar trivas ännu mer nu när solen lyser och värmen kommer mer och mer. Var nyss ute och det var jätte skönt. även om man fått ett tråkigt besked som kommer ta tid och fixa. Var hos tandläkaren nyss för att försöka hitta vad som är fel på min visdomstand.. dom hittade ingenting utan hittade en annan sak istället som fick mig att bryta ihop. " du har en cysta i hela underkäken, som måste tas bort av en kirurg. Det tar upp till ett år och få bort allting" mm.. tack! precis vad jag behövde nu.

sitter där i stolen och gråter och pratar med tandläkaren som är jätte snäll och förklarar att den är godartad men att den kommer göra ont och att det kommer bli en rätt stor process för att få bort den. Känns inte alls som att det här kommer bli roligt. Jag vill ju kunna njuta av våren och sommaren.. det gör ju redan sjukt ont .

Inte direkt den våren jag hade tänkt mig.
bara att gilla läget och ha ont.
typiskt.


Nu ska jag ta tag i tvätten och börja med maten.. Eftersom babe ska på fotboll ikv och vi ska hinna äta innan vilket betyder stress. Så gör maten nu istället. Smart Johanna!:)

Håller tummar och tår att det inte kommer göra mkt
ondare än vad det redan gör nu .


Adele – Someone Like You
<3









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0