I was made for you.

sex månader.
ett halvår.
182 dagar.
ett liv.


I
går var det mysigt, efter jobbet åkte jag och babe upp till Heron city och käkade mat på pizzahut där vi hade vår första date. Supermysigt!! :) vi tog tillochmed likadan pizza som då :P hih. Sedan gick vi runt i lite affärer och sen gick vi och köpte lite gott till filmen vi skulle se sedan. Det blev "the fighter" riktigt bra film, gillade den enormt :)
fast tror inte babe gillade den lika mkt som sa att han somnade till ibland. ^^, lyckat!
Vi var 6st i biosalen som har plats för typ 206 st. haha! Men det var mysigt!! :)

När vi åkte hem var vi så himla trötta, trodde vi skulle bli tvungna att sova en stund på motorvägen men vi kom hem tillslut =) somnade sjukt snabbt när vi kom hem i våran stora säng :)

Idag när jag vaknade visste jag knappt vart jag skulle ta vägen, smärtan var enorm. usch.. hatar när det gör så ont. Jävla käkben. :( Blev två treo och nu känns det ok. Har lite och stå i idag.. bara att börja!

sen blir det kvällsjobb..




<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0