En vardag full av smärtstillande.



Känns som det är mycket på gång nu. Redan gjort en liten operation av käken och det gör svinont. Ska tillbaka på tisdag för att göra samma operation igen, fast lite mindre ingrepp. Trött på det här nu.. Den stora operationen kommer göra ännu ondare men då kommer jag sova iaf, känns ju bra. Lokalbedövning är ingenting för mig.

Äter så mycket alvedon nu så jag klarar verkligen inte en dag utom dom. Känns inte alls bra att man måste "leva" på smärtstillande varje dag för att klara av vardagen. Annars gör det för ont, usch! "/

Hoppas att alla dessa operationer kommer göra så jag mår bra sen.. Tröttheten som jag kännt hela tiden kommer från denna cysta också. Vilket förklarar vissa saker. Cystan har tagit all min energi från min kropp vilket gjort mig så sjukt trött. Så nu förstår jag. Tack!

Vi får hålla tummarna bara :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0