You are the best thing

Igår kväll blev mysigt :) Vi åt massor av tacos och massa onyttigt tyvärr :P men åt mest naturgodis och morötter som Robbin snällt köpt :D haha! Vi kollade på idool och jag och jenny blev helt fast  i denna kille, http://www.youtube.com/watch?v=9KpqDNH0Lzw Helt fantastiskt bra. Grym röst, grym låt. :)

Sen blev det torkel i knipa som jag inte är ett sånt jävla stort fan av, hatar tecknade filmer :P Men Robbin och jenny hade skoj iaf . ^^, Sen blev klockan rätt mycket så vi satt o snacka skit resten av kvällen :) Dom traskade hem vid 12, halv 1 tiden :) Sen vare bara o gå och lägga sig :)
Inte lika skoj o vakna, vaknade med en solstråle raaaaaaakt i ansiktet, INTE ok.


Idag blir det stan igen, för ovanlighetens skull. Ska försöka hitta en höst jacka, typ en trench coat. Eller hur fan det stavas. Dom är grymt snygga :) Sen blir det väl att äta lunch på stan också :) undrar ibland hur fan jag har råd ^^, har väl egentligen inte de men . vad gör man int.

Näe, nu ska jag göra mig iordning. Ska hämta upp Saara vid 12 snååret. Måste fixa och trixa lite innan va.

 

Puss , take care

johannaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0