sweetest downfall

Det finns endel människor som verkligen kan göra en glad, men det finns vissa som verkligen tycker om att förstöra för andra också. När man väl har blivit lycklig, och är glad till tusen. Kommer alltid någon som vill förstöra denna lycka. Varför kan man inte bara låta de lyckliga vara ? Låta dom känna lycka för en gångs skull och leva för stunden? Ska det vara så jävla skoj o förstöra för andra? Trött på att speciellt du lägger dig i . Lämna mig ifred, ok?

Att somna med ett leende och vakna med ett , det är underbart.
länge sen man gjorde det, men allting känns mycket lättare nu.
som att sväva på moln. lyckorus


veckan har gått fort, idag är det onsdag och jag ska jobba natt inatt och imorgon, hoppas det går bra.
länge sen man gjorde det. Men det ska nog gå fint, :) Får se om någon är vaken mitt i natten som kan vara lite
social med mig :) haha!
Snart är det helg och jag längtar fruktansvärt mycket :) Kommer bli en grym helg, känner på mig det.

Nu ska jag vila vidare och bara vara glad,
all because of you





Kommentarer
Anonym

om du är lycklig ska du inte du låta dig störas av andra :)

2010-09-22 @ 19:52:23
Anonym

väldigt sant :)

2010-09-22 @ 23:03:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0