something beautiful

nu sitter man på jobbet igen och det känns väl sissodär, men det är skönt o veta att pengarna rullar in nästa månad. Fick även en rolig överraskning när ja kom hem idag, på golvet låg det ett brev från landstinget och i där låg en lönespec, fick nästan 5000 kr i lön denna månad som låg kvar från när jag jobbade där. Känns helt underbart, jag som fick lite små panik när jag såg att dom pengarna jag sparat ihop B A R A räcker till hyra och räkningar . Men nu har jag till och med pengar över :) Känns kanon!

Helgen var helt underbar, har tagit de mest lugnt och bara chillat. I fredags vart de en tunna öl :D galet gott, och sen lite wok mat, mumma :) Lördags blev de film o middag med fina människor :) Det gillas starkt. Söndag blev det lite hembesök och sen chill resten av kvällen :) gillart, starkt.

Har en sån mysig känsla i kroppen så jag sitter bara o ler just nu.
finafinafina du.


i veckan ska jag försöka hinna med lite saker som behövs göras. Ringa lite samtal om lägenheten och om privata saker. Mycket som ska fixas nu :) Längtar till november då jag ska köpa en fin fin soffa :) stor och mysig. Fixa upp tavlor, fixa hallen så den blir bra. Och fixa klart sovrummet. Måste få min lägenhet klar :) Just nu är det bara sovrummet som är halvt klart ;D i vardagsrummet blir den stor divan soffa, sätta in gamla tv bordet och vardagsrumsbordet, ( men de ska slipas och lackas om ) Fixa upp tavlor och så :)

Ska bli skojsigt :)

Nu blir det film och äta lite saltade kex ^^, Måste försöka hålla mig vaaaken


 

Längtar tills imorgon bitti :)
Du gör mig knäsvag





Kommentarer
Anonym

<3

2010-09-28 @ 18:06:22
Anonym

right back at you darling :)

2010-09-28 @ 18:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0