Release me

I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
Release me , please don't hold me down.




Saker som får mig att krasha, saker som får mig att känna mig som du gjorde. Jag vill kunna radera alla dessa känslor som får mig att känna mig så liten som du fick mig att känna.
Vill ta bort allting som har med dig att göra.
Dina ord, dina handlingar allting finns kvar i mitt huvud, min själ.
Jag vill bara börja om, utan dig .
utan dig
När man får en chans att verkligen bli lycklig, borde man ta den.
Men på något sätt finns det allting någon, eller något som håller en tillbaka.
I detta fall finns det rätt mycket som får mig hålla tillbaka.

Jag vill inte hållas tillbaka av dig, jag vill vara fri.


Happiness comes when you learn to let go



Kommentarer
mamsen

det är bara du själv:) som kan göra dig fri min söta dotter!lev i nuet,det kommer inte tillbaka;)puss älskar dig

2010-09-14 @ 18:22:02
Anonym

jag vet att jag är den enda som kan göra mig fri, men känns ändå som om det finns någon som håller mig tillbaka. Men det ordnar sig :) Puss, älskar dig.

2010-09-14 @ 21:04:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0