leende

Haft en underbar helg, i fredags jobbade jag till 2, sen körde jag hem från etuna och var trött som en aaapa :) Blev att fräsha till sig lite för att sedan åka till heeeron för att äta middag och gå på bio! Suuper mysigt var det! vi såg " i rymden finns inga känslor " hahaha, den va så jävla braaa !:) Skrattade nästan konstant! Måste se den igen! så är det bara!! :)

I lördags blev det att vara med brorsan ett tag och åt middag med honom och såg film. Senare blev det ännu mera film med dig och det var helt klart great! Gick och la mig vid 3-4 tiden. Vaknade upp med ett leende . Denna helg har varit bra, väldigt bra :) <3

Idag, söndag ska jag tvätta för fulla gubbar. Det behövs verkligen, det är så mkt tvätt så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. haha! jag är sämst på att tvätta. Eller inte tvätta, men när jag väl ska tvätta så orkar jag inte :D haha , men nu jädrar.

måste börja fixa med alla kläder, sätta på mig tvätt outfiten och gå ner i källaren. Sen ska jag hem till mamma och pappa för middag. älskade mor har varit utomlands och kom hem i natt :) saknat.


Why be alone when we can be together baby
You can make my life worthwhile
And I can make you start to smile

:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0