last night

är på jobbet igen, sitter i sängen och har precis kollat på två filmer.. känner mig betydligt piggare inatt än vad jag gjorde igår.. Fast idag har jag  mått illa som bara den, kroppen har inte riktigt vant sig med att jobba natt tror jag.. Men det går framåt. Illamåendet har börja släppa och nu är det snart bara 3 timmar och 45 minuter kvar på mitt pass sen har jag helg ända fram till måndag 20.30. då blir det lite nattjobb igen . Inte det roligaste men vad gör man inte för pengarna ska rulla in.

I helgen blir det nog rätt lugnt, ska försöka träffa familjen lite. Mamma kommer förbi en snabbis imorgon o hälsar på och hämtar brummbilen. Haha, avgas röret håller på o släpper så bilen brummar rätt rejält. Lagom pinsamt! >< Men brorsan skulle kolla på det där i helgen så förhoppningsvis fixar han det :)

Kanske blir att åka på lite äventyr på lör, om jag orkar. Känner mig så sjukt trött hela tiden. Vet inte vad det är. Även om jag dricker massor av c-vitamin, äter ännu mer frukt än vad jag brukar göra. Skumt det där..

Måste hinna städa lite imorgon också innan mamsen kommer, hur ska man orka det när man setat och jobbat i en säng i 10 timmar. xD Jadu, det märks!


Den här månaden kommer bli tajt. Får ingen lön överhuvudtaget och det känns kan jag lova.
Dels för att det finns saker som jag måste ta tag i , som inte kan vänta så länge till. Men det kostar pengar så det blir tyvärr lite knas. Men på något sätt fixar jag det, som vanligt : )

Nästa månad kommer det rätt mycket pengar, förhoppningsvis ! Har jobbat rätt mycket denna månad och jag jobbar och kommer jobba rätt mkt nätter vilket blir rätt bra OB. gillart!
kanske man kan köpa sig lite höst kläder också? kan behövas. Speciellt en ny höstjacka!

Nehe, ska man ta och se en film till kanske så tiden går lite fortare.
Vilken ska man ta, Brookback mountin eller patrik 1.5?
båda har man ju sett ett antal gånger, men men

saknar mitt lååånga hår ><



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0