Hang with me

Veckan har snart gått, och jag vaknar upp varje morgon och tänker .. " jag är ledig idag med :D " stort leende på läpparna. Dessa dagar jag är ledig nu kommer jag njuuuuta varje sekund. Varje minut. Åh, det är så skönt! Även om jag längtar till lönen trillar in på kontot igen :) Plus att jag fått ett fint fast jobb ;D caaatching!

Jag älskar att jag har sånt flyt, :) Helt underbart! Från ett underbart jobb till ett annat. Att jobba med barn, åh. Underbart! Även om längtan om något eget inte försvinner om man säger så :) Men jag är glad. Väldigt glad!

I veckan har jag mest tagit det lugnt, vart på stan några dagar och shoppat lite :) underbart! Hittat rätt mycket fint som jag ska börja använda! :) Hittade också en skit fin ljus sak jag ska ha i hallen när den är fixad. Mys lägenhet <3.

Ikväll kanske det blir filmkväll med JennyD ;) Våra kvällar är fan inte normala :) Men jag älskart! Att hitta en så fin vän , åh :) lycka! <3

Nu ska jag fixa lite i lägenheten och ringa lite samtal.

Take care,
Johannaaa



Även hur illa någon kan göra oss, kan det göra ännu ondare att släppa taget.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0