dead by fucking april <3

Gaaaalen kväll igår, helt jävla underbar!
Länge sen man hade så jävla skoj alltså, kändes bra.
tills idioten skrev ett sms som fick mig att bli jävligt pisst off.
men det är slut med det nu. TACK!

Men men, vi tjejer satt hemma hos mig en stund, med Johan och Robbin! Treeevligt värre :) Trevliga pöjkar det dära !:) Sen drog dom vidare på annat och vi drog till Tellus för att kolla på Plan three och Dead by april <3 omg.
Kan inte få nog av honom, han är så jävla snygg :D HAHA!
och bara för att min bästa vän Jenny är så jävla bäst så var min kväll uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbar! <3 Hon räddade allt :D Den kvinnan ojoj!

Jag kommer leva lyckligt länge nu.. pga en sak ;D



Skit i mitt hår, hade precis röjt röva av mig till denna snygging :D
stog längst fram vid honom denna gång med, underbarast!
Jag älskart ! <3


Denna kväll kommer finnas i mina tankar länge :D





Och du, du kan fan dra åt helvete !
du har gjort mig illa nog nu.
Det här va fan droppen!
du är fan inte frisk.
hur fan kan du? egentligen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0