bittersweet memories

Ännu en ny vecka och jag njuter av varje sekund som jag är ledig ^^, även om det skulle vara väldigt skönt och tjäna lite pengar. Men snart får jag mitt schema och då äre bara o börja jobba! :) Längtar!
Tror detta jobb kommer bli väldigt lärorikt och jag kommer nog växa väldigt mycket som person och verkligen lära mig ta ansvar. Spännande ! :)

Annars har jag lagt allt på is just nu. Känns skönt. Nya männikor har tillkommit i mitt liv. Jag mår helt ok :) Nya vänner säger man inte nejtack till.

Ikväll blir det filmkväll hos J, kommer bli mysigt!
äta lite godis kanske ^^, eller ska man köpa med sig grönsaker och dipp? Mm, länge sen :) Det blir det nog!

nu ska jag vänta på att tiden ska gå.
sen iväg på filmkväll!


Take Care,
Johannaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0