Jag är en soldat för dig

ääääntligen helg, känns superskönt!
I helgen ska vi ha det sjukt skoj :D Ikv blir det fest här hemma :) kommer flera trevliga personer :) längtar! Men först ska vi fira älskade syster som fyller 17 år ! Fan, du börjar bli stor ! ;D


                                                                 
Men först ska jag tvätta och städa här hemma så det är fint när folket kommer , men är inte så pepp på det just nu. Vaknade för precis en timme sen av ett sms av älskling och fick order att gå ner till tvättis och fortsätta tvätta.. :( usch, tråkigt! men bara att görat! Det är bara till kl 12 så det är lugnt :) Sen blir det att städa i lägenheten :)

Försöker få igång partyhumöret också men just nu går de inte så bra :) men här kommer några låtar som är bra :)

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Daniel Adams-Ray – Dum av dig
Shinedown – Simple Man - Acoustic Version
Daniel Adams-Ray – Såpbubbler
Volbeat – A Better Believer
Volbeat – Mary Ann's Place
In Flames – The Chosen Pessimist
In Flames – Crawling Though Knives


Grattis älskade du :) <3



Kommentarer
syster

hihihih nu är jag riktigt stor. du är världens bästa syster och jag älskar dig mest av allt <3

2010-10-29 @ 13:15:46
Anonym

haha ja:) jag älskar dig med stumpan <3

2010-10-29 @ 13:32:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0