I believe

Har precis vaknat, kollade ut genom fönstret och jag känner redan kylan gå igenom min kropp.
Det är mer än höst nu. Det är snart vinter, det är bara snön som saknas. känslan finns redan.
på med vinterkläder, vantar, mössa och vinterskor. Det är dax att tänka på vad man sätter på sig innan man går ut. Det är inte bara o dra på sig ett par leggins, linne och gladiatroskor längre. Sommaren försvann väldigt fort, har man några bra minnen från sommaren? nja . Vill helst glömma

Ligger fortfarande under täcket, min älskling gick till jobbet tidigt och lämnade mig ensam i denna stora säng :) elakt!
idag blir det en lugn dag, ska hem till mamma&pappa snart och gå ut med min fina hund . Men fasar lite, det ser jäävligt kallt ute. O min hals värker. :(

Men bara att ta på sig vinterkläderna och traska bort.


Längtar till helgen, på fre blir det fest här o de kommer skoj folk :) spela wii och dricka öl! kanon! 
lördag blir det fest hos T. kommer nog bli jävligt skoj :D Vad ska man klä ut sig till dååå? :O 


 
Shinedown – Simple Man - Acoustic

lyssna o njut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0