drink up, fall down

puuuuuuuuuust. Nu har jag precis STOR städat hela lägenheten och fixat ocht trixat med en byrå som egentligen skulle passa in i en av garderoberna eftersom det inte finns några hyllplan. Men icke, drog runt med den i lägenheten för att se vart den skulle passa och tillslut blev det i vardagsrummet , haha! toppen..  men blev helt ok :)

Hjärtat har typ flyttat hit nu, känns helt underbart. Trodde inte jag skulle trivas med någon såhär bra :) Men allting känns toppen och han har i princip flyttat hit alla saker. Eller iaf kläder och lite små prylar :) I helgen ska vi nog flytta resten :) Känns väldigt skumt att ha en sambo, men väldigt bra ändå :) Skönt att ha någon vid sin sida hela tiden!

Annars då, Jo.. Är fortfarande arbetslös men har skickat in rätt många ansökningar och hoppas på nått :) Det blir nog bra tillslut. :)


Hade det supertrevligt hos Familjen Johansson i lördags när Thim fyllde år :) Grabben vart 18 år och det blev det firas av! Massor av Tacos och glass, bullar<3 och massa annat gott :D Alla sega kolor jag fick av barnen. Herregud, trodde jag skulle spricka där ett tag ;D men gott vare!
Söndag blev det städning och tvättning för fulla muggar. Vii är så duktiga hjärtat :) <3

Nu ska jag ta det lugnt tills mitt hjärta kommer hem, Tror jag håller på o blir sjuk också. inte alls roligt ! ><



Ta hand om er,
pusss

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0